- Details
- Category: Dailės skyrius
Mokinių meninę raišką užtikrina dailinio ugdymo branduolio dalykai: piešimas, tapyba (spalvinė raiška), kompozicija, grafika, dizaino pagrindai, skulptūra, keramika, meno istorija ir teorija, projektinė, programinė veikla, pasirenkamieji dalykai.
- Details
- Category: Dailės skyrius
Ilona Bartkienė - dailės mokytoja metodininkė. Utenos meno mokykloje moko skulptūros, keramikos, piešimo pagrindiniame ugdyme, bei dailės pažinimo ir reflektavimo, spalvinės grafinės ir erdvinės raiškos pradiniame ugdyme.
Kauno Stepo Žuko taikomosios dailės technikumas, meninės keramikos specialybė (šiuo metu Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakultetas), Vilniaus pedagoginis universitetas, edukologijos bakalauro kvalifikacinis laipsnis. Pedagoginiame darbe mokytoja turėjo galimybę „prisiliesti“ prie žmonių, išgyvenančių įvairius gyvenimo tarpsnius – nuo ikimokyklinukų iki suaugusiųjų, specialiųjų poreikių ar socializacijos problemų turinčių vaikų. Piešinys - neišsakytų žodžių kalba. Pradinis ugdymas yra pradžiamokslis, kad vaikai paruoštų savo ranką pagrindinio ugdymo pamokoms, pažintų ir išmoktų naudoti dailės raiškos priemones. Laisvas piešimas prasideda kaip žaidimas, kad išmoktų bendrauti vaizdais, stebėtų aplinką ir žaismingai ją interpretuotų; kaip terapija, kad įgautų pasitikėjimo savimi ir atvertų savo originalią mintį. Ugdytiniai turi galimybę išgyventi laisvos idėjų ir jausmų saviraiškos džiaugsmą kuriant savitą formų, spalvų, linijų pasaulį. |
- Details
- Category: Dailės skyrius
Baigiau Vilniaus dailės instituto (dabar – Vilniaus dailės akademija) Dizaino katedrą. Dirbau reklamos ir knygų dizaino srityje, šalia kūrybinio darbo gana anksti ėmiausi ir pedagoginės veiklos. Utenos meno mokyklos dailės skyriuje šiuo metu dėstau piešimą, kompoziciją ir dailėtyrą. Piešimas – tais vienas seniausių ir pagrindinių dailės raiškos būdų. Gebėjimas piešti iš natūros suteikia galimybę ne tik pažinti, bet ir fiksuoti aplinką. O išmokus piešti iš natūros, atsiveria plati erdvė regimo vaizdo keitimui, stilistinėms interpretacijoms ir asmeninio braižo formavimui. Kompozicija (lot. compositio – sudėjimas, sudarymas) – ši sąvoka tai tinka tiek dailės kūrinio elementų išdėstymui, tiek jų tarpusavio ryšiams bei santykiui su visuma nusakyti. Mokomasi meninio vaizdo komponavimo būdų erdvėje ir skirtingų kompozicijos, kurios specifika kito kartu su dailės madomis, atmainų. Dailėtyra, kuri apima dailės istoriją, teoriją ir kritiką, domisi meno kūrinio specifika ir ryšiais – nuo istorinio konteksto iki kūrinio formos analizės, interpretacijos bei suvokimo, atsižvelgiant ir į laikotarpio estetines pažiūras. Dailės, kaip ir visuotinės, istorijos išmanymas praplečia bendrą praeities epochų ir dabarties meninio gyvenimo pažinimą. |
- Details
- Category: Dailės skyrius
Kūrybiškame dailės mokyme piešimas užima pagrindę vietą, juk beveik visa žmogaus kūryba prasideda nuo pieštuko ir popieriaus lapo. Piešimo pamokos pradedamos nuo spontaniško bei laisvo piešinio, vėliau šviesos ir šešėlių pagalba mokomės perteikti daiktų formas, tekstūras bei toninę įvairovę. Panaudodami perspektyvos dėsnius dvimatėje plokštumoje mokomės sukurti trimatį gražiai sukomponuotą ir apibendrintą piešinį. Danius Galiauskas - pradinio ugdymo, piešimo, tapybos bei dailėtyros mokytojas metodininkas. Kauno aukštesnioji meno mokykla, 1995 m., dailiojo stiklo meistras, Vytauto Didžiojo Universitetas, 2007 m., menų instituto menotyros bakalauro kvalifikacinis laipsnis. |
- Details
- Category: Dailės skyrius
|
- Details
- Category: Dailės skyrius
1984 m. Šiaulių Pedagoginiame institute( dabar ŠU) įgijau dailės, braižybos ir darbų specialybę. Nuolat gilinu žinias tapybos ir kitose dailės ( tekstilės, asambliažo, objekto, video instaliacijų ir kt.) srityse. Esu Lietuvos dailininkų sąjungos narė. Rengiu personalines parodas, dalyvauju pleneruose, simpoziumuose, bendrose parodose Lietuvoje bei užsienyje, tarptautinėse bienalėse, kvadrienalėse. Meno mokykloje dėstau piešimą, tapybą, kompoziciją. Pamokose panaudoju įgytą kūrybinę patirtį. Supažindinu mokinius su šiuolaikinio meno naujausiomis tendencijomis, iškeldama nūdienos meno tikslus. Skatinu mokinius būti kūrybiškais visose gyvenimo srityse, o kūryboje ieškoti savo individualaus kelio. |